1. Tot wanneer kan ik een reservering annuleren of de datum wijzigen?
Dat hangt af van het type reservering. Hieronder een korte samenvatting:
- reserveringen rechtstreeks via sauna Atlantis voor privésauna, massage of combinatie van privésauna en massage:
- aangemaakt meer dan 6 dagen voor de aanvang van het arrangement:
- kunnen gewijzigd of geannuleerd worden tot ten laatste 7 dagen voor de aanvang van het arrangement
- bij een tijdige annulering krijg je een waardebon voor het reeds betaalde bedrag met een geldigheid van 3 maanden
- aangemaakt minder dan 7 dagen voor de aanvang van het arrangement:
- kunnen niet meer gewijzigd of geannuleerd worden
- als je de reservering toch annuleert, wordt het reeds betaalde bedrag verrekend als annuleringskost
- reserveringen via externe partners (o.a. Two4One, Flair ...)
- kunnen niet gewijzigd of geannuleerd worden
- als je een reservering die gemaakt werd via een externe partner annuleert, wordt het betaalde bedrag als annuleringskost verrekend
2. Hoe kan ik een reservering wijzigen of annuleren?
Je kunt een reservering alleen wijzigen of annuleren via e-mail (info@saunaatlantis.be). Als je de reservering tijdig annuleert, krijg je via e-mail de waardebon zoals in punt 1 omschreven. Als je de reservering niet tijdig annuleert, krijg je een bevestiging van de annulering.
3. Hoe kan ik voorkomen dat ik mijn vooruitbetaling verlies bij een laattijdige annulering?
Als je de reservering niet kunt nakomen en je bent te laat voor een tijdige annulering, kun je altijd iemand anders je reservering laten overnemen. Het volstaat dan om een e-mail te sturen naar info@saunaatlantis.be met de naam, het e-mailadres en het telefoonnummer van de persoon die je reservering overneemt. We bevestigen via e-mail de wijziging van je reservering.
4. Hoe wijzig ik het aantal personen voor een reservering?
Als je personen wilt toevoegen aan je reservering, volstaat het om een e-mail te sturen naar info@saunaatlantis.be met het verzoek om één of meerdere personen toe te voegen. Als het kinderen jonger dan 12 jaar betreft, vermeld dan zeker de leeftijd van de kinderen, zodat het juiste tarief toegepast wordt. Houd steeds rekening met het maximum aantal personen dat toegelaten is in onze sauna's.
Als je gereserveerd hebt voor meer dan 2 personen en je wilt het aantal personen verminderen, wordt het teveel betaalde bedrag omgezet in een tegoed dat je tijdens je bezoek aan sauna Atlantis kunt gebruiken voor snacks of drankjes. Het is niet mogelijk om het teveel betaalde bedrag terugbetaald te krijgen of om te zetten in een waardebon.